Dažniausiai pasitaikančios televizoriaus problemos ir kaip jas išspręsti

Ar jūsų plokščiaekranis televizorius sukelia problemų? Prieš iškviesdami televizoriaus meistrą, galbūt galėsite patys išspręsti kai kurias dažniausiai pasitaikančias problemas. Žemiau pateiktos dažniausiai pasitaikančios problemos ir jų sprendimo būdai.

1. LED televizoriaus ekranas tampa tuščias

Automatinis išsijungimas

Gali būti atvejų, kai įjungiate televizorių, tačiau ekranas lieka juodas.

Darant prielaidą, kad su televizoriumi prijungtais prietaisais nesusiduriate su signalo problemomis, greičiausiai televizoriaus viduje atsiranda elektros energijos tiekimo sutrikimas.

  • Maitinimo problemos dažniausiai kyla, kai elektros srovės šuoliai pasiekia jūsų televizorių ir sugadina komponentus, tokius kaip kondensatoriai.
  • Ši žala bus akivaizdi pastebėjus kondensatoriaus išsipūtimą ir (arba) nutekėjimą.
  • Pataisymas čia yra gana paprastas ir jums reikia pakeisti tik sugadintus komponentus. Technikas gali lengvai tai padaryti.

Jei neturite įgūdžių taisyti elektroninius prietaisus, geriau palikti remontą profesionalui.

2. LED televizorius rodo tik mėlyną, žalią arba juodą ekraną

nėra vaizdo arba garso

Galite susidurti su atvejais, kai jūsų televizorius mirksi tik mėlynu, žaliu arba juodu ekranu.

Ši problema dažnai siejama su tuo, kad televizorius negali gauti signalo ekrane.

  • Įsitikinkite, kad televizorius nustatytas į tinkamą įvesties šaltinį.
  • Jei esate tinkamame šaltinyje, galbūt norėsite patikrinti, ar nėra laisvų jungčių. Yra tikimybė, kad problema yra netinkamai prijungtas kabelis.
  • Jei žiūrite tiesioginę televiziją, problema kyla dėl kabelinės ar palydovinės prenumeratos. Būtų gerai susitarti su savo paslaugų teikėju, kad padėtų išspręsti trikdžius.
  • Nemokamai transliuojant televiziją gaunamas silpnas signalas, vadinasi, reikia pataisyti anteną.

3. Vaizdas lūžta arba pikseliuoja

Iškraipyti vaizdai

Žiūrėdami turinį per televizorių, kartais galite susidurti su pikseliavimu.

Šios problemos priežastis yra silpnas signalas.

Jei žiūrite palydovinę ar kabelinę televiziją ši problema kyla dėl problemų tarp transliacijos vietos ir televizijos stoties. Deja, nieko negalite padaryti, nebent pabandyti sumažinti ryškumą, tačiau problema vis dar yra transliacijoje.

Kita vertus, jei ši problema kyla dėl vaizdo transliacijos paslaugų, tokių kaip „Netflix“ ir „YouTube“, greičiausiai taip yra todėl, kad jūsų televizorius nesiekia geriausio interneto greičio.

  • Ši problema yra įprasta, kai prie vieno vietinio tinklo ir interneto šaltinio yra prijungti keli įrenginiai.
  • Turėtumėte patikrinti, ar nėra nereikalingų įrenginių, prijungtų prie interneto, bet nenaudojamų. Atjungus šiuos įrenginius, sumažėja perkrovos ir televizorius gali tinkamai transliuoti.
  • Tačiau kartais jūsų tinklo paslaugų teikėjas gali turėti ryšio problemų, dėl kurių sumažėja srautinio perdavimo kokybė. Tai gali atsitikti, kai jūsų paslaugų teikėjas atlieka skubų remontą ar techninę priežiūrą.

4. Televizoriaus ekranas yra grūdėtas

Grūdėtos ekrano kokybės problema dažniausiai kyla, kai televizorius yra visiškai naujas.

Ištaisyti šią problemą paprasta: viskas, ką jums reikia padaryti, yra sumažinti ekrano ryškumą ir nustatyti jį iki nulio. Tada nustatykite jį atgal į pradinę padėtį.

5. Televizorius netinkamai rodo didelės raiškos turinį

Jei jūsų televizorius netinkamai rodo didelės raiškos turinį, reikia ieškoti dviejų problemų.

Jei televizorius yra naujas, o ekranas atrodo ryškus ir spalvingas, tačiau jame yra neryškių detalių, didelė tikimybė, kad nustatytas labai ryškus režimas.

  • „Vivid“ režimą naudoja mažmeninės prekybos vietos, norėdamos pritraukti žmones apžiūrėti jų gaminius. Todėl ekrane yra pikselių ar neryškių detalių.
  • Pataisymas čia yra gana paprastas. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pereiti prie vaizdo nustatymų ir nustatyti jį į Filmas/Kinas arba Žaidimas, jei televizorių naudosite žaidimams.

Antroji problema yra susijusi su vaizdo šaltiniu.

  • Jei bandote ką nors peržiūrėti 4k raiška, vaizdo įrašo šaltinis turi būti bent HDMI 2.0, kad būtų galima valdyti skiriamąją gebą.  

6. Vaizdas televizoriuje yra neproporcingas

Kai prijungiate įrenginį arba žiūrite vaizdo įrašą televizoriuje iš išorinės laikmenos, kartais vaizdo įrašas yra neproporcingas.

Ši problema yra susijusi su skyros nustatymais.

  • Gali būti kažkas negerai su formato koeficientu ar kitomis susijusiomis funkcijomis, todėl, kad vaizdas būtų teisingas, turite atlikti tam tikrus pakeitimus.
  • Paprastai galite nustatyti ekraną kaip tiesioginį arba tiesiog pritaikytą, kai jūsų televizorius rodys turinį pagal vaizdo įrašo skiriamąją gebą.
  • Senesniems įrenginiams, pvz., Senesnėms vaizdo žaidimų konsolėms ar DVD grotuvams, vaizdo įrašo skiriamąją gebą reikia nustatyti 4:3. Jei nenustatysite, televizorius bus numatytasis ir ištemps ekraną iki šiuolaikinės 16:9 raiškos.
  • Tiems, kurie naudoja televizorių kaip kompiuterio ekraną, turite išjungti „Overscan“, kad ekrane nebūtų neįprastos skiriamosios gebos.

7. Paleidimo metu ekrane pasirodo horizontalios linijos

ekrane pasirodo eilutės

Kartais paleidžiant televizorių gali atsirasti horizontali linija.

Ši problema kyla dėl silpno priedėlio signalo.

Naujesniems televizoriams reikia galingesnio įvesties signalo. Vienintelis būdas tai išspręsti yra paprašyti kabelinės ar palydovinės televizijos paslaugų teikėjo atnaujinto priedėlio, atitinkančios jūsų televizorių.

8. Nėra garso išvesties televizoriuje

Įjungėte televizorių, bet nėra garso?

Štai keletas trikdžių šalinimo patarimų:

  • Atjunkite televizorių nuo maitinimo lizdo, tada paspauskite ir dešimt sekundžių palaikykite televizoriaus maitinimo mygtuką.
  • Palaukite minutę, tada vėl prijunkite televizorių ir vieną kartą paspauskite maitinimo mygtuką.
  • Patikrinkite kitus garso išėjimus, ar nėra problemų.
  • Pabandykite prijungti televizorių prie kitų garsiakalbių, kad patikrintumėte, kur yra problema. Jei yra garsas, problema su televizoriaus garsiakalbiais.
  • Bet jei išoriniuose garsiakalbiuose nėra garso, problema greičiausiai kyla iš televizoriaus garso IC mikroschemos. Norėdami pakeisti šį komponentą, jums reikės techniko.

9. Televizorius neprisijungia prie „Wi-Fi“ tinklo

Neprisijungimas prie „Wi-Fi“ šiandien yra viena iš labiausiai paplitusių televizorių problemų.

Nepriklausomai nuo prekės ženklo, yra tikimybė, kad gali kilti „Wi-Fi“ problema, tačiau tai neturėtų būti vertinama kaip trūkumas: tai tik interneto kelias!

Norėdami pašalinti triktis:

  • Jei televizorius prisijungia prie „Wi-Fi“, bet negali pasiekti žiniatinklio, yra tikimybė, kad gali kilti problemų dėl maršrutizatoriaus ar tinklo.
  • Patikrinkite televizoriaus ir „Wi-Fi“ maršrutizatoriaus artumą. Jis turėtų būti arti televizoriaus arba naudoti „Wi-Fi“ plėtinį.
  • Dėl bet kokių problemų galite pasitarti su savo paslaugų teikėju. 
  • Jei jūsų paslaugų teikėjo pusėje nėra problemų, gali tekti patikrinti, ar jūsų maršrutizatoriuje yra atnaujinta programinė įranga. Jei yra laukiančių atnaujinimų, įdiekite juos.
  • Jei tai neišsprendžia problemos, gali tekti iš naujo nustatyti maršrutizatoriaus gamyklinius nustatymus.

10. Vaizdas ir garsas nėra sinchronizuojami

Yra atvejų, kai vaizdo įrašas ir garsas nėra sinchronizuojami, o tai gali erzinti, tačiau, laimei, pataisymas gana paprastas.

  • Atidarykite garso nustatymus televizoriuje.
  • Sureguliuokite garso atidėjimą, kol jis sinchronizuojamas su vaizdo įrašu.
  • Galbūt norėsite patikrinti su kitais vaizdo įrašais, ar koregavimas neturi įtakos.

11. Aidas atkūrimo metu

Naudodami išorinius garsiakalbius galite sulaukti aidų.

  • Ši problema yra ne programinės įrangos problema, o susijusi su aparatine įranga. Su šia problema susidursite, kai televizorius ir išoriniai garsiakalbiai groja kartu, o tai sukelia aido efektą.
  • Tokiu atveju turėtumėte išjungti televizoriaus garsiakalbius, kad viskas būtų leidžiama išoriniuose garsiakalbiuose.
  • Norėdami tai padaryti, turėsite nustatyti garso nustatymus, kad jie būtų leidžiami su išoriniais garsiakalbiais.

12. Ekrane atsiranda linijų ar įtrūkimų

Ši problema yra gana rimta, nes remontas gali kainuoti daug, jei neturite išplėstinės garantijos.

  • Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, patikrinti, ar atnaujinant ekraną atsiranda linijų ar įtrūkimų. ( Geras būdas atnaujinti yra tiesiog atidaryti televizoriaus meniu.)
  • Jei linijos išnyks, kai meniu bus rodomas ir pasirodys tik tada, kai mirksės tam tikras ekranas, tiesiog turite iš naujo paleisti televizorių. Atjungdami televizorių ir iš naujo paleiskite. Tai turėtų išspręsti problemą.
  • Bet jei linijos ar įtrūkimai vis tiek atsiranda atnaujinus ekraną, pvz., Meniu, reikia pakeisti televizoriaus skydelį.
  • Išplėstinė garantija jums padės, nes faktinį televizorių reikės pakeisti naujesniu.
  • Jei ekranas būtų įtrūkęs, deja, jam nebus taikoma garantija, ir tai nėra pataisoma.

13. Vaizdo išsaugojimas ekrane

Televizoriuose gali būti dviejų tipų vaizdo išsaugojimas: laikinas arba nuolatinis. 

Laikinas vaizdo išsaugojimas įvyksta, kai statinis vaizdas per ilgai lieka ekrane ir palieka atspaudą. Ši problema yra tik laikina ir gali būti išspręsta perjungiant kanalus.

Kita vertus, nuolatinis vaizdo išsaugojimas, dar vadinamas įdegimu, dažniausiai pasitaiko naudojant OLED televizorius.

  • Kaip ir ankstesnė situacija, taip atsitinka, kai statinis vaizdas ekrane išlieka per ilgai.
  • Bet, deja, poveikis yra nuolatinis.